زمان جاري : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 9:41 بعد از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
::: در حال بارگيري لطفا صبر کنيد :::
صفحه اصلي

قوانین جدید انجمن

قوانین انجمن
با عرض سلام خدمت شما کاربران عزیز سایت سلطان موسیقی
" انجمن سلطان موسیقی " با هدف حمایت هنرمند محبوب کشورمان "علی عبدالمالکی" و آگاهی دقیق تر از برنامه های ایشان و هم چنین محلی برای تبادل نظر میان هواداران این هنرمند محبوب راه اندازی شده و مسلما مانند هر محیط اجتماعی، دارای قوانین و باید و نباید هایی است که رعایت آن ها بر همه ی کاربران این انجمن امری ضروری و واجب است.
.
مجموعه ای از قوانین به صورت کلی به شرح زیر است

قانون الف) این انجمن در کشور ایران راه اندازی شده است و تمامی قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران در آن نیز جاری می باشد و هرگونه تخطی از قوانین ، به معنی عدم رعایت قوانین انجمن می باشد و با فرد خاطی برخورد خواهد شد.

ثبت نام شما در انجمن “انجمن سلطان موسیقی” به منزله پذيرش تمام قوانين ذكر شده مي باشد و با خاطيان مطابق قوانين برخورد خواهد شد


قوانين بنيادي:

قانون شماره1) رعايت ادب و احترام در برابر ديگر کاربران براي فعاليت الزاميست در هنگام پاسخ گویی به سوالات کاربران از برخورد های تند و خشن،کل کل،دعوا و.. خودداری نمایید و به صورتی پاسخ دهید که موجب دلگرمی و ایجاد جو صمیمی میان کاربران گردد و از ایجاد و ادامه بحث های نامربوط به عنوان مبحث خودداری کنید. با هرگونه بی احترامی،تحریک دیگر کاربران و بر هم زدن جو انجمن به شدت برخورد خواهد شد.

قانون شماره2 )هرگونه بحث سیاسی و ایجاد مباحثی با موضوعات تحریک کننده و توهین به اقوام، افراد و یا گروه های سیاسی، انتشار تصاویر نا مناسب و خلاف موازین و قوانین جاری کشور ممنوع می باشد و با کاربران خاطی برخورد خواهد شد.

قانون شماره3) درج هرگونه تبلیغ، جلب مشتری، شماره تماس،آدرس،آدرس سایت و یا ایمیل در انجمن مجاز نبوده و هر پستی که دارای چنین محتوایی باشد بدون اخطار قبلی حذف خواهد شد.
.
: قوانين ارسال پست
قانون شماره4) کلیه کاربران قبل از ایجاد مبحث جدید موظف به جستجو و حصول اطمینان از تکراری نبودن مبحث جدید هستند. در صورت مشاهده مبحث تکراری بدون توجه به تعداد پست های ارسالی ، حذف خواهد شد.

قانون شماره5) براي هر موضوع تخصصي يک بخش در نظر گرفته شده است،هنگام باز کردن تاپيک جديد دقت لازم را براي مرتبط بودن موضوع تاپيک با بخش مربوطه به کار گيريد.
در هنگام طرح سوال و یا پست جدید، تاپیک مناسب را انتخاب کنید و از درج سوال در تاپیک های نا مربوط خودداری نمایید، در صورت مشاهده بدون اطلاع حذف خواهد شد.

قانون شماره 6)هنگام ارسال موضوع جديد از عنوان مناسب و مرتبط با موضوع تاپيک استفاده کنيد ، عنوان تاپیک می بایست بیانگر محتویات آن باشد..

قانون شماره7) زبان رسمي انجمن فارسي بوده و ارسال پست به صورت پینگلیش و پست با نوشتارهایی به غیر از فارسی خود داري فرمایید.


قانون شماره9) در صورتی که مایل به ارسال مقاله یا هر مطلبی به نقل از سایت یا منبع دیگری هستید می بایست آدرس و منبع آن را نیز ذکر نمایید.

قوانین مربوط به بخش گفتگوی آزاد:

بخش گفتگوی آزاد به منظور تجمیع مباحثی در نظر گرفته شده است که در چهارچوب بخش های اصلی و تخصصی قرار نمیگیرند. از این رو؛

ایجاد تاپیک های حاشیه ای ، بحث های روزمره و مطالبی که به تشخیص و صلاحدید مدیران سایت با هدف و جایگاه انجمن سلطان موسیقی مغایرت داشته باشد و بحث هایی که شامل هر کدام از بند های قوانین سایت شود ممنوع بوده و با کاربران خاطی مطابق با قوانین برخورد خواهد شد.


قوانین مربوط به امضاء :


کلیه کاربران سایت امکان استفاده و تنظیم امضا مورد نظر خودرو را دارا می باشند. اطلاعات در نظر گرفته شده در امضا در انتهای تمامی پست های کاربر به نمایش در می آید. از این رو مسئولیت مطالب مندرج در امضا بر عهده کاربر می باشد و ایشان ملزم به رعایت کلیه قوانین انجمن در امضا نیز هستند.
تبلیغ ، انتشار مطالب سیاسی ، تحریک کننده و توهین آمیز و کلیه مطالبی که مطابق با قوانین سایت در ارسال پست مجاز نبوده، در امضا نیز مجاز نمی باشد. در صورت مشاهده امضا حذف و با کاربر خاطی برخورد خواهد شد.
الحاقیه شماره 1 :
) \"مزاح و شوخی\" :
یکی از نیاز های جدانشنی روحی هر انسان لبخند و مزاح میباشد که به طور معمول در تمام محیط ها و همچنین محیط های مجازی و انجمن ها رواج پیدا کرده که متاسفانه گاه با سو تفاهم به مشاجره و کل کل تبیدل میشود.
این سو تفاهم به خصوص در محیط های مجازی که کاربران از دیدن چهره ی یکی دیگر محروم هستند بیشتر رخ میدهد لذا توجه به قوانین زیر در این باره ضروری میباشد.بدیهی است در صورت نقض هر یک از موارد زیر کاربران اخطار دریافت خواهند کرد.

1- الف)حین مزاح رعایت ادب و احترام و حفظ منضلت انجمن امری بدیهیست.
1- ب)مزاح باید با لهن سازنده و در چهارچوب عرف صورت گیرد و از مزاح های تند و زننده و تمسخر آمیز که در شان یک ایرانی مسلمان نیست اجتناب نمایید.
1- پ)با مزاح های مغزضانه که به قصد تخریب شخصیت سایر کاربران صورت میگیرد شدیدا بر خورد خواهد شد.
1- ت)حین مزاح و شوخی از شکلک هایی که در نوار پایین انجمن تعریف شده استفاده نموده و به این نحو حس خود را هنگام مزاح منتقل نمایید.
1- ث)شخصی که مورد مزاح قرار گرفته لازم است در صورت پاسخ دادن,پاسخی منطقی و یا منطقی توام با مزاح و درچهارچوب عرف دهد و در صورتی که حس میکند شخصیت او مورد سو قصد قرار گرفته از طریق پیام خصوصی به مدیران اعتراض خود را اعلام نماید.

2) \"تبلیغ سایر سایت ها و انجمن ها\" :
تبلیغ سایر سایت ها و انجمن ها در محیط عمومی انجمن بر خلاف مقرارات انجمن بوده و در صورتی که کاربری مسر به تبلیغ باشد باید با مدیرت ارشد سایت هماهنگ نماید و در صورت صادر شدن مجوز مربوطه اقدام نماید.

3) \"تذکر و اخطار مدیران\" :

3- الف)در صورت نقض هریک از قوانین کلی انجمن و این الحاقیه ,کاربران تا دو مرتبه از سوی مدیران تذکر دریافت نموده و برای بار سوم اخطار دریافت خواهند نمود.
3-ب)در صورتی که تعداد اخطار به عدد 3 برسد نام کاربری مربوطه برای همیشه مسدود خواهد شد.
تبصره: در صورتی که کاربری طی 6 ماه هیچ یک از قوانین انجمن را نقض نکند و اخطار جدیدی دریافت ننماید کلیه اخطار های او نادیده گرفته خواهد شد.

قوانین جدید انجمن

تمامی حقوق این قالب مربوط به همین انجمن میباشد|طراح قالب : ابزار فارسی -پشتیبانی : رزبلاگ

: